Ervaar effectieve verlichting van uw klachten met chiropractische zorg

Van rugpijn, artrose en ischias tot sportblessures, het carpaal tunnelsyndroom en zelfs Parkinson… Chiropractie biedt een effectieve behandeling voor een breed scala aan klachten. Neem ook uw klacht serieus en bezoek onze chiropractor. In de meeste gevallen kunt u al binnen 24 uur bij ons terecht.

Bent u onzeker of een chiropractor u kan helpen in uw specifieke situatie?

Neem gerust contact met ons op via +31 (0)6 5335169. We staan klaar om uw vragen te beantwoorden en uw situatie te bespreken. Vaak zijn er meer behandelopties beschikbaar dan u denkt!

Afspraak binnen 24 uur

Bij Good Care Chiropractie kunt u vrijwel altijd binnen 24 uur terecht, zelfs in het weekend of ’s avonds indien nodig! Onze chiropractor staat op afspraak voor u klaar, en in onze kliniek vindt u ook een fysiotherapeut en acupuncturist, mocht onderzoek aantonen dat een aanvullende behandeling voor uw klachten gewenst is.

Pijnklachten

Pijnklachten kunnen een aanzienlijke invloed hebben op uw dagelijks leven en uw werk, hobby’s en dagelijkse activiteiten verstoren. Of het nu hoofdpijn, rugpijn, buikpijn, RSI, artrose of fibromyalgie betreft, onze chiropractor behandelt deze en vele andere klachten met uitstekende resultaten.

Neurologische klachten

Voor sommige klachten is de hinder meer storend dan de pijn zelf. Denk aan epilepsie, de ziekte van Parkinson, vertigo of autisme. Mensen die deze of andere neurologische klachten ervaren, kunnen veel baat hebben bij een chiropractor met ervaring in de behandeling ervan. Zo’n chiropractor staat voor u klaar in onze kliniek.

Zenuwaandoeningen

Zenuwaandoeningen variƫren sterk, maar zijn vaak zeer pijnlijk. Van het carpaal tunnelsyndroom tot ischias, maar ook MS of aangezichtsverlamming, elk wordt veroorzaakt door een afwijking aan het zenuwstelsel, zoals beknellingen of ontstekingen. De resulterende klachten worden effectief en snel behandeld met chiropractie.

Sportblessures

Sportblessures komen vrijwel altijd voort uit overbelasting of plotselinge trauma’s, zoals vallen of botsingen. In beide gevallen kan onze chiropractor effectief met de klacht omgaan. Belangrijker nog is het voorkomen van toekomstige blessures. Preventie is dan ook een essentieel onderdeel van onze behandelingen.

Essentieel als onderhoud van uw lichaam

Het effectief behandelen van klachten is zeker prettig als u er last van heeft. Echter, nog beter is het voorkomen van klachten. Dit kan worden bereikt door middel van preventieve behandelingen. Door tijdig uw gewrichten en wervels te corrigeren of uw spieren te ontspannen, kunnen alle zenuwbanen ongehinderd functioneren. Dit resulteert in een beter en langer functioneren van uw lichaam zonder klachten. Chiropractie is dus niet alleen bedoeld voor behandelingen wanneer u ergens last van heeft, het fungeert ook als noodzakelijk onderhoud. Het is een wellness-behandeling waar uw lichaam u dankbaar voor zal zijn!